JANGAN Klik sini:

Tuesday, February 13, 2007

Perkhabaran dari Noor Nasriq, bekas pelajar SMK Pusa 2006.

Beberapa hari yang lepas, saya menerima SMS daripada bekas pelajar saya iaitu Noor Nasriq. Katanya dia sedang melawat blog dan menawarkan untuk memberi sedikit bahan kepada saya untuk dimasukkan ke dalam blog ini. Wah...apa lagi saya..kecil tapak tangan...padang SMK Pusa saya tadahkan... hehe... Terima kasih Nasriq. Semoga terubat kerinduan kamu apabila melihat kembali blog ini... dan istimewa buat kamu...terimalah... 'perkhabaran dari Noor Nasriq...' Kepada mana-mana pelajar saya baik yang sudah tidak bersekolah disini lagi mahupun sedang menuntut di SMK Pusa, anda juga dialu-alukan untuk mengirimkan gambar untuk dikongsi bersama.

Kepada bekas pelajar saya... Fadilah (Bekas pelajar SMK Pusa 5F Sains 2005) saya mohon maaf kerana saya tidak memiliki gambar kelas anda... jadi saya mohon agar anda hantarkan kepada saya ok...

















No comments: