JANGAN Klik sini:

Thursday, September 15, 2011

Sesuatu yang istimewa dari Australia ---> Thank you.. Dr. Norisah :)

Saya menerima souvenir dari Dr. Hajjah Norisah tadi.. wah.. saya tak menyedari tindakan saya tadi seperti kebudak-budakan apabila menerima hadiah tersebut hehehe... (Tindakan luar kawal huhu) saya sangat-sangat gembira :)
Inilah yang diberikan oleh Dr. Hajjah Norisah yang baru saja balik bercuti dari Australia.. plat aluminium yang bertulis "AUSTRALIA TERRY".. Siap dengan nama saya hehe.. menurut Dr. Hajjah Norisah, dia membelinya disebabkan ada nama saya hehehe..
selain plat yang tertulis nama saya, Dr. Hajjah Norisah turut memberikan saya keychain logam yang bercorak peta Australia.. terima kasih banyak-banyak :)
~Terima kasih Dr. Hajjah Norisah, saya sangat menghargainya :)~

p/s: Suatu hari nanti saya akan menjejak kaki ke bumi Australia ----> salah satu yg saya akan masukkan dalam 'wishlist' saya..hehehe..

p/s/s: Saya hanya sekadar ingin berkongsi kegembiraan dengan anda semua dan tidak lebih dari itu, semoga anda turut merasai kegembiraan seperti mana yang saya rasai.. :)

p/s/s/s: Esok genap 8 tahun saya di SMK Pusa.. :) Huhu.. dah tua dah.. :)

No comments: