JANGAN Klik sini:

Saturday, November 13, 2010

Email dari Amy Mustika (5A 2006)

Amy Mustika
-----------------------------------------------------------------------------------

Hai Cikgu Terry…

Lama x dengar khabar…. Chat ke…? Tgk dr gmbr dlm blogspot SMKP mkn chat la…

HUHUHUUHUUHH…. (gurau je..) Hari ini, kte bukak blogspot SMKP teringat kt zamn2 dlu…. Really miss the moment… J

Huhuhuuhuhuhu

-----------------------------------------------------------------------------------

Cikgu, terima kasih atas bimbingan dan nasihat cikgu selama ini. Kalau x, Amy xkn berjaya smpy skrg ini.Terima Kasih byk2.. Lupa plak, skrg Amy dh pn bekerja di bwh Kerajaan Negeri. Skrg Amy bkerja sbg Pembantu Ehwal Ekonomi E17 dan berkhidmat d Kuching dlm LKIM (Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia). Mmg btol kata cikgu dlu, bkn senang kte nk msk alam pekerjaan dan bkn nya mudh kte nk melupakn zaman persekolahan. Justeru itu, guna lah sebaik2 nya masa dan peluang yang ada bagi adik-adik yang masih belajar dan menimba ilmu d SMKP.

Mcm mana dgn anak murid cikgu yang baru2 nie… X nakal ke… Dah lama kte x menjejak kaki ke SMKP lg… Terasa rindu utk bertemu warga Pendidik d sana.. Rindu rasanya nk attend utk Mjls Hari Guru, Ambang Merdeka, Mjls Berbuka Puasa, Majls Ramah Tamah Aidilfitri. Terasa nk kembali ke msa tu lg… tp apakn daya, dh x dpt lg dh… (huhhuuhhuuhuhuh) dan yang plg d rindui Kelas Tambahan BiolOgi dan Kelas Amali… Teringin nk tgk cikgu mengajar lg…. Dh lama x merasa moment tu… (huhuhuuhuhuhu) Xpa, biar msa berlalu pergi dan Kenangan SMKP tetap tersemat di hati….

Lastly, kepada adik-adiku ku yang sedang menimba ilmu d SMKP. Gunakan lah masa yang ada dgn sebaik2 nya… Kepada yang Akan menduduki SPM, jgn anda leka kerna SPM ini yang akan menentukan d mana hala tuju kta dan masa depn kta….

Buat yang terbaik, berjumpalh dgn guru anda untuk bertanya yg msh ada kemusykilan d ht..

Kepada yg tlh menduduki PMR semoga mendpt kptsn yang cemerlang dan membanggakn SMKP… Sehingga bertenu lagi CIKGU TERRY……. J

Amy Mustika (5A 2006)

No comments: