JANGAN Klik sini:

Wednesday, December 16, 2009

Sekapur sireh (Disember 2009)

"Hai..apa khabar semua? Pejam celik, pejam celik.. akhirnya 2009 sudah menghampiri ke penghujungnya. Banyak yang berlaku di sepanjang tahun 2009 baik yang manis mahupun yang pahit. Namun semuanya menjadi kenangan yang sukar dilupakan.

Semalam saya terserempak dengan Ustaz Lokman dan isterinya di Petronas, Ulu Layar. Saya begitu terkejut kerana tidak menyangka akan bertemu dengan mereka sebelum mereka berangkat ke Pulau Pinang. Ustaz Lokman dan isterinya Ustazah Che Norizum sudah berkhidmat di sini hampir 10 tahun. Buat Ustaz dan isterinya semoga mereka akan terus menaburkan khidmat mereka walau di mana mereka berada.

Buat pelajar SMK Pusa yang sedang bercuti, gunakan cuti anda dengan sesuatu yang berfaedah serta bantulah ibu bapa di rumah.. Semoga anda semua lebih bersemangat untuk menempuhi tahun 2010 yang akan mendatang.

Bagi pelajar SPM yang baru saja berakhir, nampaknya inilah saatnya untuk anda merancang ke mana arah tuju anda selepas ini. Lakukan sesuatu yang berfaedah. Kalau terasa rindu pada SMK Pusa, jenguklah blog ini selalu....

17 hb Disember 2009.

Yang Ikhlas,
Terry Anak Baba

No comments: