JANGAN Klik sini:

Tuesday, March 30, 2010

Happy Birthday To Jurina Manaf!

Pagi tadi bilik guru bertukar menjadi suasana dalam McD apabila Zurina memberi kejutan buat kawan baiknya Ustazah Jurina. Jurina menyambut harijadi ke-26 berasa gembira dengan kejutan istimewa tersebut.. Biarlah gambar kat bawah mengambarkan perasaan gembira mereka.. buat Jurina.. jangan marah ya.. gurau aje... Happy birthday Jurina... semoga panjang umur.. murah rezeki...
Hadiah istimewa daripada Zurina buat si Jurina..
Happy birthday Jurinaaaa.... eh..eh.. Helmi tu buat ape? curi makan ek..
BFF: Ustazah Nor Asiah & Ustazah Jurina..
Wah Helmi.. pasni mesti ada can untuk memikat hati si manis 26.. Si Ju suka sangat lelaki yang suka membantu.. emmm.. :)
Chop..chop.. tak ready lagi la... sekali lagi...
Ustazah Jurina Manaf..
Si manis 26...
Kata-kata dalam hati Si Ju: "Alamak habislah kek aku.. tak sempat nak makan.. alamak Si Saini pun dah datang.. emm.. macamana ni.." (Hehehe... tak ada kaitan langsung.. main-main je.. jgn mare Ju..)
Kata-kata dalam hati Cikgu Saini: "Wah... macam sedap je kek ni.. wah.. wana pink.. sedap.. emmm... nak jadi bestfren si Ju pas ni.. dapat mamam kek hehehe.." (Gurau aje ya...)
"Sempena harijadimu.. aku belahkan kek khas untukku sendiri.. laparlah.."
Manja.. pasangan yang sesuway.. serasi.. emm...
"Phat.. aku nak.. belah utk aku.. boleh?" Kata Cikgu Saini..
Bagus! Pasni sape-sape nak masuk meminang... jangan lupa bawak kek ya..
"Boleh pinjam kek tak Ju.. aku nak sambut Buffday gak... "
Apa kes ni Wen? Cian si Zal hehehe.. paksa rela..

No comments: