JANGAN Klik sini:

Sticky notes:

Ingin mengiklankan perkhidmatan atau promosikan kolej anda di majalah Sekolah Tandang Sari SMK Pusa?

MURAH... BERMULA DARI RM100++

Sekiranya terdapat kolej swasta atau sesiapa sahaja yang ingin mengiklankan iklan anda dalam majalah sekolah Tandang Sari, anda boleh menghubungi saya dengan menghantar email ke
qkx7254@hotmail.com atau SMS: 013-8122471 (Cikgu Terry), saya akan memberikan butiran lengkap cara untuk mengiklankan iklan anda. Jutaan terima kasih saya ucapkan.. :)


Friday, May 16, 2008

Happy Teacher's Day...


Semalam saya menerima sekeping kad ucapan Hari Guru dari Haluyah, Hadura, Rusmi dan Zalylah. Mereka merupakan bekas pelajar saya tahun 2005. Kad ucapan buatan tangan itu sangat cantik.. terima kasih buat mereka yang bersusah payah membuat kad tersebut.. Cikgu amat menghargainya..
Ini merupakan gambar kelas mereka pada tahun 2004, pada masa itu mereka baru masuk tingkatan 4. Terima kasih banyak-banyak kerana masih mengingati cikgu....


Sekiranya anda ingin menghantarkan ucapan 'Selamat Hari Guru' anda boleh menghantarnya dengan 'Klik' pada ''COMMENTS'' dibawah supaya ucapan anda dapat disimpan secara kekal... Terima Kasih.

No comments: