JANGAN Klik sini:

Friday, May 11, 2012

Terkenang kembali... Mendiang Cikgu Bryan.

Semalam ketika mencari gambar dalam folder kat laptop, saya terjumpa satu folder gambar yang cikgu Zul bagi pada saya dulu untuk saya masukkan dalam blog. Entah kenapa, saya terlupa tentang folder ni tetiba bila saya buka, saya teringat kembali kepada Mendiang cikgu Bryan. Gambar tersebut adalah sewaktu majlis perpisahan Mendiang Cikgu Bryan Ebe yang akan berpindah ke SMK Tabuan Jaya. Sedih rasanya bila teringat kembali pada hari tersebut kerana sekolah kami mengadakan pehimpunan khas untuk meraikan beliau, tak sangka pula ia menjadi satu perpisahan yang abadi. Buat semua bekas pelajar cikgu Bryan, semoga kenangan bersama cikgu Bryan sentiasa dihati anda.. RIP Bryan.

















Terima kasih buat Cikgu Zul kerana sudi berkongsi gambar :)

No comments: