JANGAN Klik sini:

Sunday, July 06, 2008

Hancock: Harus ditontoni..

Semalam saya berkesempatan menonton filem terbaru lakonan Will Smith yang berjudul 'Hancock' di King's Trioplex, Sibu. Saya tidak mahu menceritakan terlalu menyeluruh tentang filem tersebut kerana saya mahu anda sendiri menonton cerita itu. Sebenarnya pada mulanya ingin menonton Filem 'Happening' tetapi tak sempat kerana masa yang tidak mengizinkan. Begitu juga saya teringin menonton filem 'Sepi' tetapi filem tersebut tidak ditayangkan di pawagam tersebut. Jangan lupa menonton 'Hancock' okay....

p.s: Dah tersangat lama tidak menonton wayang... teringat masa di Universiti dulu.. hampir setiap minggu mesti menonton wayang... untuk filem Hancock saya bagi 3 1/2 bintang daripada 5 bintang. Filem ini santai dan menghiburkan bagi sesiapa yang suka cerita ringan dan lucu... Jangan lupa menonton Hancock okay..

No comments: