JANGAN Klik sini:

Sticky notes:

Ingin mengiklankan perkhidmatan atau promosikan kolej anda di majalah Sekolah Tandang Sari SMK Pusa?

MURAH... BERMULA DARI RM100++

Sekiranya terdapat kolej swasta atau sesiapa sahaja yang ingin mengiklankan iklan anda dalam majalah sekolah Tandang Sari, anda boleh menghubungi saya dengan menghantar email ke
qkx7254@hotmail.com atau SMS: 013-8122471 (Cikgu Terry), saya akan memberikan butiran lengkap cara untuk mengiklankan iklan anda. Jutaan terima kasih saya ucapkan.. :)


Friday, July 11, 2008

Penat?

Kasihan deloo... Ini anak buah cikgu Moh Moi Houng... yang kepenatan sehingga terpaksa menidurkan dirinya sebantar sementara makanan masuk dengan sendirinya ke dalam mulut dia... Pernah sekali tu, dia tidur ketika mandi... dan bila terjaga dia sudah siap berpakaian.. bagusnya! Mudah dan menjimatkan masa...
Aduh...aduh...aduh... siannyer dia.. buang air besar pun boleh tertidur? Lain kali ibu bapa yang tidak ingin menyusahkan anak mereka.. belilah lampin pakai buang yang memudahkan.. kesian anak Cikgu Kho Ah Tau ni.... tidurlah nyenyak-nyenyak... sweet dreams...
Anak kucing Cikgu Suhailawati... yang tertidur ketika operasi menangkap tikus... Anak kucing ni Nani namanya, tidak menyedari tuannya merakam aksi tidurnya... alamak kantoi!!!
"Aku nak semua! Aku boleh habiskan semua!" Orang tamak selalu rugi... eh..kucing tamak selalu rugi... Anak kucing Madam Roslin ni 'Marie Carrie' namanya... akibat nak sangat makan, akhirnya dia tertidur sambil mengeluarkan lagu.. 'Bye..Bye..Bye..' eh... macam lagu Mariah Carey je? Emmm..namanya pun 'Marie Carrie'
Kucing kesayangan Cikgu Saini... Britney Sofea namanya... manja dan wowww...
Baby kasut busuk? Hehehe... busyuknyer.... sian dia! kasihan dia! kasihan dia! Anak patung Cikgu Kamisah dari Rawang... eh... silap... ni anak Cikgu Kamal, cikgu SK Tambak.

Kenapalah nasibku begini? Tidak disayangi oleh penjagaku... lihatlah dunia.. aku tidur dalam rak mainan... main-main je ni... saje je buat suspen kat korang... hehehehe...

No comments: