JANGAN Klik sini:

Friday, October 20, 2006

Kadang-kala kita lupa tentang mereka.

En. Ahmad
Setiap pagi sampailah ke petang..mungkin anda perasan kewujudan mereka yang begitu khyusuk melakukan aktiviti rutin mereka iaitu melakukan kerja pembersihan di sekitar sekolah. Namun, saya perhatikan ada segelintir pelajar yang menafikan kewujudan mereka sehingga sanggup membuang sampah merata-rata tempat atas sebab ada orang lain yang membersihkan untuk mereka. Kepada pelajar-pelajarku.. mulai hari ini hargailah jasa mereka... tanpa mereka kita sudah pasti tidak dapat belajar dengan selesa. Kepada En. Ahmad.. terima kasih atas jasamu yang tak ternilai itu... hanya Tuhan mampu membalasnya.. dan tadi saya begitu terkejut apabila En. Ahmad menghulurkan salam hari raya... selamat hari raya untuk anda juga..

En. Ujang

En. Ujang juga seorang yang amat berdedikasi dalam memastikan tugasnya berjalan dengan lancar... sekiranya anda terserempak dengannya, ucapkanlah selamat kepadanya... beliau pasti gembira.

Wah...rajinnya pak cik Hazami memotong daun.. Beliaulah yang banyak mempercantikkan kawasan sekolah...
En Hazami... terima kasih daripada semua warga SMK Pusa.
Puan Dayang, antara pekerja pembersihan yang rajin bekerja... terima kasih banyak-banyak..
Memperkenalkan kawan saya, En. Ikwan.. pengawal keselamatan sekolah. Semoga hari raya di sambut dengan meriah...
En. Adam, seorang yang sangat 'sporting'... saya kata nak ambil gambar untuk blog dia terus setuju... terima kasih En. Adam.
Beliau adalah staff sokongan di SMK Pusa, jika anda terserempak dengan beliau.. ucapkan selamat kepadanya... anda sudah pasti suka dengan beliau kerana beliau seorang yang lucu dan sangat kelakar..
Kebetulan tadi semasa saya sibuk mengambil gambar kawasan sekolah, Cikgu Hj. kulana turut ada di situ, maka saya tak lepaskan peluang ini untuk merakamkan gambar beliau dan En. Adam..


Cikgu Hj. Kulana (PKKK) sangat bergaya dengan motosikal besarnya.. Seorang yang ramah dan penuh dedikasi...

No comments: