JANGAN Klik sini:

Thursday, October 19, 2006

Ucapan Hari Raya kelas 5A.


Selamat Hari Raya semua.......
Selamat Bercuti.....
"Selamat Hari Raya kpd semua warga SMK Pusa.." Mohd. Noor.
"Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf Zahir dan batin. Maafkan silap dan salah saya selama kita bersama.." Mohd. Syarif B. Ismail.
Airahaman dan Syarmina kata...

"Halo..selamat ari rayer buat kawan-kawan semua...ingat!! raye2 jugak, SPM jangan lupak.."
"Hai..semua..selamat hari raya! Semoga pelajar 5A dapat lulus dengan cemerlang dalam SPM 2006 tuk. Raya..raya juak, belajar jgn lupak. okay...Good Luck semua" Ziela dan Shirly.
"Selamat Hari Raya kepada semua warga SMK Pusa.." Kata Nadia dan Mohd. Bakri.
Di sempena Aidilfitri ini
tangan dirujuk bersusun jari
tanda persahabatan ikhlas disanubari
memohon keampunan dan kemaafan
padamu jua..
dan semoga pada Hari Raya ini
awak sentiasa mengingati saya...

(Alex dan Nadia)
"Hai..! Saya Bakri dan yang ini Noraisyah. Ini kenangan kami semasa tingkatan 5.So, kami nak ucapkan Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin kepada semua rakan dan guru-guru. kami juga ingin memohon maaf atas apa kesilapan yang kami buat selama ini pada cikgu. Halalkanlah ilmu kami..cikgu dan doakanlah kejayaan kami.."

Khas dari:
Bontet dan Ailys 06.
Norsafarini dan Mustapha mengucapkan..

"Di hari yang mulia ini, kami mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin.. semoga berbahagia di Hari Raya ini. Raya..raya juga SPM JANGAN LUPA.."

"Salam Aidilfitri semua..." Olive dan Shahmiza.
Amy Mustika Bin Sawie mengucapkan.." Selamat hari raya buat semua warga SMK Pusa. Raya..jangan tak raya...jangan over ilak.."
Farhana binti Majuhi mengucapkan.." Selamat hari raya buat semua. Jika ada kesilapan harap dimaafi"

Basri pula tidak ketinggalan mengucapkan " Semoga tahun ini bahagia buat anda semua"

Azlina Bt. Abdullah mengucapkan... " Selamat menyambut Hari lebaran kepada guru dan rakan sekalian. Ingat buku.. ingat raya ye.. syoknyer raya..."
Jamahari mengucapkan.." Selamat hari raya saya ucapkan buat semua warga SMK Pusa..terutamanya buat guru.."

Fairol mengucapkan.."Selamat hari raya untuk semua..especially 2 5A & semua cikgu di SMK Pusa...maaf zahir & batin ok..wait...wait...Happy D'p'V'leeyyy jugak...hehehe...he.."

Jalani pula mengucapkan.."selamat hari raya saya ucapkan kpd semua warga SMK Pusa! Datanglah rumah bawa Angpau..haha..haa..haaa.a.a.aaa.....a"

Zulis & Tang Siang Wei (Zul & TG) mengucapkan..." Cikgu Terry, jangan cikgu lupakan kami dua yang terror dalam seni. Selamat hari raya..ingat cikgu datang rumah saya (zul) ye! Doakan SPM kami berdua cemerlang cikgu...LOVE BIO!"

No comments: