JANGAN Klik sini:

Monday, October 16, 2006

Selamat Datang Pelajar Kelas 4A!

Kini detiknya.... sepatutnya saya belum bersedia lagi untuk melancarkan blog ini kepada pelajar saya...sebabnya masih banyak yang perlu dimasukkan ke dalam blog ini namun saya juga tidak dapat menahan diri untuk memberitahu anda semua.....

Maka, selamat datang saya ucapkan kepada pelajar 4A 2006 kerana sudi menjenguk blog ini. Harapan saya anda semua jangan marah jika ada usikan daripada cikgu ya... nanti kena jual ;) dan terdapat juga ejaan nama anda yang tersilap...yalah cikgu tulis ikut sedap cikgu je nak bagi..
okaylah...selamat menikmati gambar yang ada...

Sebelum terlambat...cikgu nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA..dan SELAMAT BERPUASA.. kepada yang muslim. Nanti jika anda ada gambar semasa hari raya boleh berkongsi pada blog ini...okay...

No comments: