JANGAN Klik sini:

Tuesday, October 31, 2006

Selamat Tinggal Oktober...

Memandangkan hari ini 31 Oktober 2006 (Selasa) adalah dipenghujung bulan... terasa amat cepat masa berlalu.. esok akan bermula bulan November... pejam celik..pejam celik SPM pun dah dekat.. pelajar-pelajar semua.. adakah anda semua sudah bersedia?
Semalam merupakan hari yang paling banyak 'bahan' untuk blog malangnya bateri kamera pula kehabisan so terpaksalah 'kenangan' itu segar dalam ingatan saja..
Sebelah pagi tu, pengetua membuat 'rumah terbuka' kat bilik guru... banyaknya biskut dan kuih raya...sedap pulak tu... terima kasih Pengetua. Malangnya saya tak dapat nak rakam peristiwa tersebut...
Sebelah malamnya pula, Cikgu Hanawaty menjemput kami pergi berhari raya di rumahnya pula.. rumah Cikgu Hana kat kampung Kalok...kira-kira 5 minit dari sekolah. Kamera yang saya dah caj pulak lupa kat flat.. maka tak dapatlah nak bergambar. Banyak sungguh makanan terutama kuih -muih yang dihidangkan oleh Cikgu Hana. Dia juga seorang yang agak lucu jugak.. so malam tu hanya kedengaran ketawa yang mengilai-gilai...hehehe... terutama Cikgu N.G hehe...jangan marah!
Semalam juga ada berita yang mengejutkan... tapi itu berita gembira. Salah seorang rakan saya yang baru berkhidmat selama 2 tahun lebih akan berpindah ke SMK Jalan Arang di Kuching mulai 1 Jan 2007... semua orang terkejut... lebih-lebih lagi baru semalam rasanya dia datang... namun kami semua terpaksa akur... beliau akan berpindah kerana mengikut isterinya. Tahniah diucapkan... namun saya terpaksa rahsiakan siapakah orangnya...biarlah rahsia...
Selamat tinggal bulan Oktober....

No comments: