JANGAN Klik sini:

Thursday, October 19, 2006

Salam Aidilfitri daripada pelajar 5B.

Sudirman mengucapkan.." Hallo..cikgu Terry.. Salam Aidilfitri..salam lebaran. Sempena hari yang mulia ini, saya ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada cikgu. Cikgu, maafkan saya andainya saya pernah membuatkan hati cikgu terluka. Maafkan saya. Tak lupa cikgu-cikgu lain juga. I'm sorry.. Bye.."
Ibrahim kata " Selamat Hari Raya"..

Hazamzuan ucapkan " selamat hari raya kepada semua warga SMK Pusa. Saya harap raya pada tahun ini penuh bermakna bagi semua. semoga berjaya kepada semua rakan saya yang bakal menghadapi SPM. Good luck!!"

Mohd. Putra mengucapkan.. " Hello kawan..apa khabar? Ada baik ke? Diharap kawan2 semua dapat menikmati hidup dengan penuh rasa kesyukuran dan tidak lupa pada semua guru yang telah banyak berjasa pada negara."

Said dan Aziz mengucapkan.." Hai teman, kami ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin. We love you all.."
Nurul kata " Assalamualaikum dan salam sejahtera...semua warga SMK Pusa. Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya. saya juga ingin memohon maaf kepada warga SMK Pusa. Terutamanya cikgu T, saya ingin memohon maaf.. saya berjanji tak akan kecewakan cikgu. I Love Biologi.."

Juniah mengucapkan: "Assalamualaikum semua...hari ini June ucapkan selamat Hari Raya aidilfitri kepada semua warga SMK Pusa. Makan tu jgn gelojoh sangat nanti tercekik pula. Okaylah...selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin, terutamanya kepada pelajar tingkatan 5B."

Romzi: "Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin kepada semua warga SMK Pusa... dibulan yang mulia ini, saya ingin memohon maaf dari hujung rambut ke hujung kaki... kenangan SMK Pusa akan tetap kekal dalam ingatanku..."

"Assalammualaikum...hello kawan-kawan semua. Baya dan Mak Sue nak mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri kat kamu semua. Menjelang Rya nie, Baya dan Mak Sue ingin memohon kemaafan sekirannya kami berdua ada buat salah dan silap atau menyakiti hati u all semua selama nie. Raya..raya juga tau, study jangan lupa, SPM dah nak dekat. Good Luck 4 U all exam SPM nanti. Jangan lupa kat kami berdua raya nie tau."

Mohd. Ridzuan dan Mohd. Fadly mengucapkan.." Kami mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada rakan-rakan kelas 5B dan cikgu-cikgu SMK Pusa yang menyambutnya ok... Jangan lupa SPM..raya..raya juga..."

Haida ucapkan: " Buat kengkawan, Ida nak ucapkan selamat Hari Raya maaf zahir dan batin. Ida doakan agar kita semua buat yang terbaik untuk SPM tahun ini. I love u all so much.. semoga berjumpa lagi pada masa akan datang. Buat semua guru..jasamu tetap ku kenang.."

Mariana: "Allo my frenz.. selamat hari rayo...cuti 2k jgn happy lak k.. SPM dah dekat..c2k, ku ingin ambik kesempatan utk mintak maaf mun ado salah silap spjg kito samo..mun dah pisah lak...engan lupak ngan ku k..luv u all..4..cikgu..thanks a lot...doakan kejayaan saya dalam SPM kelak...k...gud luck 4 SPM...Lepas 2.. so kita enjoy...sambutlah raya bersama-sama keluarga.. engan jd po Intan...klk.. mati disambar petir wak lak..Ingat tau!!1 K...bye"

Akmal Fiza Piee mengucapkan " Assalammulaikum.. saya nak ucapkan selamat hari raya kepada semua pelajar SMK Pusa terutamanya pelajar 5B dan semua guru SMK Pusa. Selamat hari raya maaf zahir dan batin.

Suhana pula mengucapkan.. " Assalammulaikum dan salam salam sejahtera..kamek tok mok ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua rakyat di SMK Pusa. kepada member2 kelas 5B do the best for SPM ok. Cam ya jugak untuk guru-guru kamek ucapkan terima kasih. Harap kitak sik lupak ngan kamek. Halalkan dan berkatilah ilmu yang telah cikgu curahkan. semoga berbahagia."

Safina Sulaiman: " Assalammualaikum dan salam sejahtera.. hai apa khabar? sihat ke? Mun tak sihat cepat makan ubat dah nak raya nanti tak dapat raya pulak. Kembali dengan tujuan utama saya iaitu ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kpd semua pelajar terutama palajar 5B. Maaf zahir dan batin"

Siti Fezlina bt. Median mengucapkan..." All the best SPM/06.. Smile always n selamat Hari Raya to all students kat SMK Pusa x lupa juga kpd guru-guru semua..."
Hashimah Ramli mengucapkan.. " Selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua rakan-rakan sekalian, saya ingin memohon ampun jika terkasar bahasa selama kita bersama. Dan saya harap raya tahun ini bermakna kepada kita semua. Enjoylah hari raya but jangan over enjoy...selepas raya kita SPM...so Good Luck for SPM...I Love you all..."
Mohd. Safri &Mohammad mengucapkan..

"Kami mohon maaf kpd mereka yang pernah kami buat salah kerana sifat pemaaf itu mulia disisi Allah. Jangan lupa maafkan kami! Maafkan kami! o.k Luv U all.. jgn lupak SPM...3 minggu lagi... 4 Cikgu Terry, TQ atas jasa dan ilmu-ilmu yang dicurahkan kpd kami & kami mohon berkat ilmu itu... dan juga kami doakan cikgu gembira menjalani setiap liku-liku kehidupan..."

No comments: