JANGAN Klik sini:

Thursday, July 26, 2007

MAJLIS PENYAMPAIAN HADIAH PELAJAR CEMERLANG YAYASAN SARAWAK.

Oleh: Nurul Izni Kamilah bt Hj. Ossen.

BETONG, Rabu-Majlis Penyampaian Hadiah Pelajar Cemerlang Yayasan Sarawak 2007 telah berlangsung di Dewan Panglima Rentap, Betong. Majlis ini berlangsung pada 18 April 2007. majlis ini dirasmikan oleh YB Datuk Patinggi Tan Sri Dr.Alfred Jabu anak Numpang iaitu Timbalan Ketua Menteri dan Menteri Pembangunan Infrastruktur dan Perhubungan dan Menteri Pembangunan Luar Bandar Sarawak. Majlis ini berlangsung kira-kira pada pukul 10.00 pagi. Upacara pembukaan dimulakan dengan bacaan doa.
Selepas itu, upacara perasmian dimulakan oleh YB. Dalam upacara perasmian, beliau berharap pada masa akan datang, banyak lagi pelajar yang mendpat keputusan cemerlang dalam peperiksaan awam seperti UPSR, PMR, SPM dan STPM. Seorang pelajar SMK Pusa telah menerima Hadiah Pelajar Cemerlang bagi kategori PMR. Pelajar tersebut adalah Nurul Izni kamilah binti Haji Ossen.
Selepas ucapan perasmian, upacara penyampaian hadiah pun dimulakan . Selapas itu, sesi bergambar dimulakan. Semua pelajar berasa gembira kerana mendapat hadiah daripada Yayasan Sarawak.

No comments: