JANGAN Klik sini:

Thursday, July 26, 2007

PERTANDINGAN NASYID DI SK ABANG ABDUL KADIR, BETONG.


BETONG 12 April- Majlis Tadarus Al-Quran Sekolah-Sekolah Rendah dan Menengah peringkat Betong telah berlangsung di SK Abg Abd Kadir, Betong.
SMK Pusa telah menghantar seramai 9 orang untuk pertandingan nasyid. Mereka diketuai oleh Mohd Suffian bin Abu Kassim. Ahli-ahlinya yang lain ialah Abg Farid Ariff bin Abg Ramli, Mohd Farhan bin Janes, Abd Aiziq Bolhi, Abg Shahril bin Abg Mula, Zulfazir bin Ani, Khairul Azlan bin Jamali, Mohd Zakaria bin Yusuf dan Mohd Ismawi bin Daud. Kumpulan mereka ini telah diiringi oleh Ustaz Zulkifli dan Ustaz Fairuz.
Kumpulan mereka telah diberi nama Al-Imtiaz. ‘Taman Keimanan’ dan ‘Insan Cemerlang’ ialah tajuk lagu yang diperdendangkan oleh mereka. Antara sekolah yang turut mengambil bahagian ialah SMK Kabong, SMK Dato Patinggi Kedit, SMK Agama Sri Aman Saratok, SM Teknik Betong, SMK Saribas, SMK Spaoh dan SMK Beladin.
Dalam pertandingan ini, SMK Kabong telah menjadi Johan, SMK Dato Patinggi Kedit Naib Johan dan tempat ketiga telah disandang oleh SMK Agama Sri Aman Saratok. Walaupun sekolah kita tidak mendapt tempat yang agak baik, tetapi jangan berputus asa. Lain kali cuba lagi.

No comments: